Klachtenregeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons een e-mail te sturen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contactgegevens

Telefoon
0541-351010
Ook kun je een bericht sturen door te Whatsappen met ons.

E-mail
info@kienhuiswintersport.nl

Je kunt ook eenvoudig een klacht melden door middel van het onderstaande contactformulier en nemen zo snel mogelijk contact op.
Bedankt voor jouw bericht. We proberen zo snel mogelijk te reageren op jouw aanvraag
Oeps! Er gaat wat mis bij het versturen. Probeer het nogmaals